Fredag


    Publicerat; 2008-08-29 Klockan; 11:37:48
Idag är det fredag och det innebär såklart helg!!
Nu på morgonen har jag hjälpt min syster att söka hur många jobb som helst.
Kan ju hoppas att hon får ett av alla vi sökt iaf!!
Jesse hämtade mig för att jag skulle följa med henne hem...
Hjälpa henne med lite grejor innan hennes flytt...
Satte mig framför datorn ett tag... =)

Ikväll blir det att jag åker till Han, får se vad som händer...
Vi pratade lite om att gå ut ikväll... Någon kompis kommer på besök...=)
Jobbar ifs imorgon men inte förrän 11... Blev ledig på söndag för jag bytte med en tjej...
Får jobba en annan söndag istället... Nemas problemas!!

Vad händer för er del idag/ikväll??

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0