Sjuk, igen...


    Publicerat; 2008-04-15 Klockan; 18:56:04
Jaha då är man sjuk igen. Men inte speciellt allvarligt. Är förkyld igen och det är jobbigt.
Helgen har varit lugn. Jobbat en hel del... Var ute i lördags, men det var inte speciellt roligt.
Tycker det aldrig är roligt ute längre... Får ta och ändra på det.
Igår gjorde jag typ igenting. Avslutade min kvällskurs i socialt ledarskap, hängde med E hem en runda sen...
Snackade, hennes sambo låg och sov på soffan. Träffade Han sen och sov hos honom.
Idag har jag varit i skolan. Vi håller på med ett grpparbete. Den ena tjejen klarar jag verkligen inte av. Hon verkar inte förstå även fast man förklarar 100 gånger för henne...
I lördags efter jobbet åkte jag hem till Jessica, eller hon och Shiva kom och möta mig på jobbet. Stack ut i skogen en runda med hundarna och min bror... Vi har precis pratat om stenar i skolan så jag var verkligen en sengångare och gick och letade efter dessa vackra stenar!!! Tog med mig några hem såklart!! Man blir skadad...
Nu är jag med Han!!! Får se vad som händer sen... 
Vi hörs!!

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0