Ont i magen...


    Publicerat; 2008-04-16 Klockan; 12:11:03
Har så ont i magen idag... vet inte varför. Kanske för att jag känner att detta inte kommer gå så bra. Men jag måste verkligen fixa detta nu. Blir så trött på mig själv...
Igår efter Hans jobb var vi hemma hos våra kompisar och åt och traggade lite skit. Vår ena kompis har precis flyttat till en egen lägenhet så det var lite fixa med det oxå.
Jag ska nog snart fixa mina naglar!! Hittat en som är ganska billig, hoppas bara att hon är bra oxå!!!
Vill så gärna, det är så fint, eller??


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: TACK!

2008-04-16 @ 12:32:48
URL: http://lindaslya.blogg.se
Postat av: 'zandiiie'

Det är jätte fint med såna naglar! ska själv göra det så fort ekonomin räcker till hehe! Det är min vän Johannah som gör min blogg hon gör inga för tillfället och har stängt sin blogg, hon har en hel del på kö med så! Men det finns många som gör om bloggar bara o leta jag ska se om jag hittar en till dig. kramis

2008-04-16 @ 12:51:38
URL: http://zandiiie.blogg.se

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0