Onsdag...


    Publicerat; 2008-04-09 Klockan; 20:16:08
Jag har varit ledig idag... Har dock inte gjort så mycket. Fick lite tvätt tvättad... Gick en liten runda på stan med min bror, han köpte en jättefin skjorta. Sen blev det pizza med kusinen och snackade lite skit.
Nu är jag med Han. Gör inte så mycket... jag börjar bli trött, redan.
Kanske blir utgång ikväll, det är ju lillördag!!! =) Är ledig imorgon oxå!! Men på fredag börjar man 8.15 och behöver då stiga upp vid 5...=/ Men det är lungt. Jobba i helgen oxå... Ingen sovmorgon när man skulle vilja ha det.
Tar igen det sen nästa vecka. 


Vad händer för er ikväll??

Kommentarer
Postat av: Lina

Svar: jaaa, visst är det! Tackdetsamma (:

2008-04-09 @ 20:24:19
URL: http://linaisaksson.blogg.se

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0