Ledig, scrapbooking...


    Publicerat; 2008-04-29 Klockan; 19:37:23
Jag är verkligen ledig en hel vecka... Skulle egentligen till skolan imorgon med dom har flyttat lektionen till måndag. Kanske för att det är valborg och hela den baletten... Många som åker hem som inte kommer här ifrån. Men det gör mig ingenting. Nu är jag med Han... Haft en rolig dag med honom fast än att vi inte har gjort något speciellt.
Imorgon är det som sagt var valborg... Vet inte vad som händer. Vi pratade om att grilla med några vänner, men får se om det blir av... Det blir så kallt på kvällarna. Men lite fest blir det nog iaf!!!
Vad händer för er del på valborg???

Jag har tänkt börja med scrapbooking. Min kusin håller på med sånt och hon har vissat allt hon har gjort och alla saker som man kan sitta och pyssla med. Det verkar så j*vla roligt. Är det någon som håller på med detta??

Jag hoppas att ni får en trvlig kväll... Återkommer kanske...

Kommentarer
Postat av: S

Svar: Ja, visst är det roligt! Klart man får säga så själv ;) Tack detsamma :)

2008-04-29 @ 19:42:40
URL: http://caso.blogg.se
Postat av: kristin

Absolut jag kan hjälpa dig.
adda mig på msn: [email protected]

2008-04-29 @ 21:25:22
URL: http://kickans.blogg.se
Postat av: Anonym

Jaa det är as skoj!

iof. har jag bara hållt på i några år och är ändå onte så gammal men gud så skoj det är

2008-05-14 @ 19:47:03

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0