Lättretad...


    Publicerat; 2008-04-10 Klockan; 16:32:32

Jag vet inte vad det är med mig... Är så lättretad... Kan ju bero på en sak, men det brukar inte vara så här illa när det gäller det... Men men, man vet ju aldrig.
Underbart väder ute idag, äntligen sol!!! Har varit en slapp förmiddag, typ inte gjort något mer än att legat i sängen och tittat på TV. Skönt det oxå ibland! Nu är jag med Han, men funderar på att åka hem till mor och far innan det blir dans ikväll... Men faren min jobbar...=(
Nu har snart denna veckan oxå gått, går så himla fort. Önskar jag kunde stoppa tiden och göra allt som jag borde göra och ändå ha tid för annat... Men nej då, tiden bara rinner iväg.
Imorgon är det dags för skola igen. 8.15 en fredag, det borde förbjudas. Måste typ gå upp vid 5 ju...
Men i januari nästa år gott folk, då är jag lärarinna.. Ja kan ni tänka er.. Längtar grymt mycket.

Nej nu ska jag nu ut i det fina vädret. Vi hörs!


Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0