Lång dag...


    Publicerat; 2008-04-21 Klockan; 14:50:22
Har nu avslutat skoldagen... Har haft redovisnigar hela dagen vilket var sådär... Själv redovisade min grupp om floder och tillbehören till dom. Gick väl ganska bra förutom att vi har en lärare som verkligen ska komma in och störa mitt i allt. Hon gjorde typ det på varje redovisning och verkligen påpekar saker hela tiden. Hon tror hon är bäst och kan allt. Jag kan då meddela att det är hon inte och hon kan verkligen inte allt. Jag är glad att jag inte är ensam att tycka illa om henne iaf.

Ska ta tåget nu 15.30, vet ej vad som sker senare idag.. Mamma ville jag skulle komma till jobbet idag om jag hann och hjälpa dom där men det känns ju inte så lönt när jag är framme i K-town 16.40 och dom stänger 17...

Imorgon ska jag nog träffa E, fika, tragga skit och troligen en film. Väldigt trevligt!

Igårkväll efter kalaset åkte jag med min kusin hem och vi traggade lite skit som vanligt. men vi tittade även på ett program på 5:an, Sanningens ögonblick... Någon som såg det. Jag som satt hemma i soffan tyckte det var ganska roande, men gud vad hemskt och sitta där och besvara dom frågorna när familjemedlemar sitter med och lyssnar.
Vissa frågor var ju inte ens snälla. Typ som är din fru den vackraste du varit tillsammans med och så sitter frun och behöver höra det... men dom får ju skylla sig själva om dom ställde upp i programmet...

Nej nu ska jag snart bege mig ut i det fina vädret! Underbart!!!

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0