Fredagen...


    Publicerat; 2008-04-19 Klockan; 16:45:27
Igår var jag och min far och körde runder i staden och väntade på att min moder skulle sluta jobba. Vi gick sedan alla tillsammans i stan för att fixa det sista till min systers stora dag, dagen då hon fyller 20!!
Träffade Han sen... Efter många om och men, nej så farligt var det inte. Fick bara vänta en stund. Gick till Hemmakväll (Videomix) och köpte lite godis...
På kvällen gick vi ut... Men innan dess var jag på akuten för jag hade ont i örat. När jag kommer in till sjuksystern säger hon till mig att tyvärr kan vi inte hjälpa dig för alla doktorer har gått hem... Vad f*n är det för något.
Ska man inte kunna få den hjälp man behöver... Skitsur blev jag... Fick trycka i mig alvedon...
Men vi hade ganska roligt sen när vi gick ut iaf... Somnade som en stock...

Idag har vi varit ute i det fina vädret... Umgåtts med vänner. Finns det något bättre när solen börjar titta fram...

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0